loading...

خرید طرح لایه باز

خرید و دانلود طرح های لایه باز

طراحی سایت مناسب برای سئو

admin بازدید : 47 چهارشنبه 30 مهر 1399 : 17:52 نظرات (0)

 

با توجه به اینکه عمده بازدید و ترافیک وب سایت ها از موتورهای جستجو نظیرگوگل ناشی می شود انجام عملیات  سئو  (SEO) الویت اول برایآنلاین مارکتینگ (بازار یابی آنلاین)  محسوب می گردد.برای اینکه یک وب سایت در صفحات اولیه جستجو ظاهر شود و بیشترین ترافیک را به خود جذب کند لازم است که تمام عناصر وب سایت بهینه سازی شوند.

شرکت قلعه کُرند متشکل از تیم های حرفه ای طراحی سایت کرمان ، بهینه سازی سایت و سئو در کرمان همواره بهترین راهکارهای طراحی اپلیکیشن موبایل در کرمان را جهت رونق و بهبود کسب و کارتان در اختیار شما خواهد گذاشت.

 

بسیاری از صاحبان وب سایت ها و طراحان سایت برای انجام سئو، تمام تمرکز خود را روی نوشتن مقالات و قراردادن کلمات کلیدی در متن قرار میدهند. چیزی که بسیاری افراد به آن توجه نمی کنند نکات مربوط به  طراحی سایت و تاثیر بالقوه آنها بر سرعت بخشیدن به سئو وب سایت است.در صورت طراحی وب سایت به روش اصولی و رعایت نکات فنی، فرایند سئو و بهینه سازی نیز با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

عناصر مربوط  HTML وCSS

یکی از دلایل اینکه بسیاری از وب سایت ها بسیار عالی و جذاب هستند اما روند سئو آنها با مشکل مواجه است این است که عناصر طراحی همیشه برای سئو مناسب نیستند.البته شما می توانید در طراحی وب سایت خود از آیکون های رنگی زیبا ، جلوه های متحرک ، عکس و ویدئو استفاده کنید تا یک وب سایت فوق العاده زیبا و مجذوب کننده خلق کنید اما همه اینها چه فایده ای دارد اگر سایت شما در زمینه سئو پیشرفتی نکند و بازدیدهای زیادی را از دست بدهد.

امروزه پیشرفت های زیادی در زبان های برنامه نویسی HTML وCSS  که زبان های اصلی در طراحی سایت هستند بوجود آمده.در حال حاضر امکان ایجاد جلوه های متحرک تنها با استفاده از HTML5 وCSS3 امکان پذیر است.میتوان بسیاری از عناصر مربوط به ظاهر و زیبایی سایت را با استفاده از کد های HTML5 وCSS3  ایجاد کرد و این موضوع تنها به ایجاد فضاهای خالی یا عناصر ساده مربوط نمی شود.در حال حاضر CSS3  از المنت های ظاهری زیادی مانند سایه ها ، ایجاد شیب های رنگی و عناصر شفاف (transparent elements) پشتیبانی می کند.بنابراین استفاده از ترکیب کدهای  HTML و CSS  برای ایجاد جلوه های گرافیکی روش مناسب تری است مخصوصا که این کار تاثیر بسیار مثبتی روی فرایند سئو وب سایت خواهد گذاشت چراکه خزنده های موتورهای جستجو که وظیفه بررسی و آنالیز وب سایت ها را دارند راحت تر و موثرتر میتوانند به شناسایی و آنالیز محتوای سایت بپردازند.

 

عکس ها و ویدئوها

یکی از مشکلات رایجی که در وب سایت های بسیار خوب نیز دیده می شود عدم انجام بهینه سازی روی عکس ها و ویدئوهای وب سایت است.این مسئله یکی از مشکلات ناراحت کننده در سئو وب سایت محسوب می شود مخصوصا اگر بدانید که این عناصر بسیار راحت قابل بهینه شدن هستند.

 

دانستن این نکته مهم است که خزنده های موتورهای جستجو قادر به درک محتوای عکس ها و ویدئوها نیستند وتنها چیزی که این خزنده ها میتوانند از آن استفاده کنند متن و نوشته است.بنابراین موتورهای جستجو برای ثبت عکس و فیلم های سایت نیاز به توضیحات و برچسب در مورد آنها دارند.تنها کاری که باید بکنید این است که به عکس ها و ویدئوهای وب سایت خود تگ (برچسب) های مناسب بزنید و توضیحات کافی دهید تا از این طریق به پیشرفت فرایند سئو وب سایت خود کمک زیادی کرده باشید.

ضمنا از آنجایی سریع لود شدن وب سایت یکی از فاکتورهای موثر در سئو است.لازم است بهینه سازی عکس و فیلم های سایت ، شامل حجم و مقدار فضای اشغالی آنها نیز بشود.

تمرکز روی کاربرپسند بودن طراحی وب سایت

 

نکته آخر و البته بسیار مهم این است هرگز از بهینه سازی تجربه کاربری (User Experience) هنگام استفاده کاربر از وب سایت بخصوص بوسیله موبایل غافل نشوید.طبق آپدیت های جدید و تجربه چندین ساله تیم سئو وب سایت شرکت آوینا پرداز، موتورهای جستجو به کاربرپسند بودن وب سایت بسیار بیشتر از گذشته توجه میکنند.زمان لود شدن وب سایت ، در کنار آمارهای سایت مانند درصد بانس ریت (Bounce Rate)  و زمان متوسطی که افراد در وب سایت سپری میکنند از جمله مواردی است که در طراحی وب سایت کاربر پسند باید در نظر گرفته شود و میزان جذاب بود صفحه های طراحی شده برای کاربر را تعیین میکنند.

 

با درنظر گرفتن نکات گفته شده در این مقاله هنگام طراحی سایت به سرعت متوجه تاثیر بسیار خوب آن بر فرآیند سئو و بهینه سازی خواهید شد.باید بدانید تنها داشتن مقالات یا متن زیاد در سایت مهم نیست بلکه طراحی و عناصری که این متن و محتوا را انتقال میدهند نیز تاثیر زیادی در ارتقا جایگاه و رتبه وب سایت دارد.

 

 

 

نهال گردو مانند هر رقم نهال دیگر میتواند در سودهی باغ شما نقش قابل توجه ای داشته باشد اگر نهال را از نهالستانی معتبر و معتمد تهیه نمایید این امر با سرعت بیشتری میتواند روی دهد .درخت گردو یکی از ارقام درختی با قدمت بسیار زیاد می باشد که از قرن ها پیش باغداران و یا حتی خانه داران به پرورش این نهال پرداخته اند .گردو مغزی بسیار مقوی و خوشمزه و خوش عطر دارد که اگر کودهی و ابیاری درخت صحیح انجام شود می توان به عنوان یک منبع سوداوری بسیار خوب ان را نام برد .

درختان گردو در سالیان قبل از ارتفاع بسیار زیادی برخورد دار بود ، شاید قامت آن گاها به ارتفاعی حدود 10 متر هم می رسید اما از باردهی نسبتا کمی برخوردار بود حال اینکه اکنون نهال های گردو با توجه به تغییر ژنتیک آن ها ، ارتفاعاتی کوتاه تر اما باردهی بسیار بیشتر را دارا می باشند .نهال گردو میتواند بسیار سوداور باشد اگر گردویی مناسب با منطقه ی خود کاشته شود .حال شاید برای شما این پرسش پیش اید که چطور میتوان از انواع گردویی که در نهالستان ها هست ، درختی مناسب را برای پرورش انتخاب کرد .بی جهت نیست که میگویندسودی که توی خرید نهال گردو هست ، تو خرید خونه فرمانیه نیست ! پس توصیه میکنیم حتما تا انتهای این متن همراه ما باشید .


نهال گردویی که مناسب ارتفاعاتی از 600 الی 1000 متر می باشد گردو ژنوتیپ برتر :

بله این خبری بسیار خوش است که حتی خبرگذاری های از جمله تسنیم و خبرنگاران جوان هم از گفتن این مژده جا نمانده اند ! نهال گردویی که بسیار مناسب مناطق گرمسیر می باشد گردو ژنوتیپ برتر می باشد .این رقم خود گرد افشان بوده است این به این معناست که نیازی به گردافشان ندارد و تنها خود آن کافی می باشد تا به باردهی اقتصادی فوق العاده برسد .این نژاد نهال گردو یکی از بهترین نهال های گردو می باشد. این رقم درخت گردو از مقاومت بالایی نسبت به بیماری ها و آفات برخوردار است. این نوع رقم نهال گردو تحمل خشکی بالاتری نسبت به سایر ارقام گردو دارد.

 به همین خاطر در مناطق خشک و کم آب قابل کشت هستند. پوست میوه این نوع گردو نازک و کاغذی است بنابراین مغز گردو به راحتی از پوسته آن جدا می شود. شروع باردهی این درخت گردو از سال اول کاشت می باشد. این نوع درخت پایه کوتاه و چتری دارد. قیمت نهال گردو این سبک نهال چیزی در حدود نهال های ارزان قیمت می باشد .

نهال گردویی که مناسب ارتفاعاتی از 1000 الی 1500 متر می باشد گردو چندلر :

این رقم نهال گردو فکر میکنم نیازی به معرفی ندارد ! یک رقم گردویی بسیار پر فروش و تجاری که منشا و منبع ان کشور آمریکا می باشد .این نهال گردو اغلب در مناطقی با اب و هوای متعادل مورد کاشت قرار میگیرد / گردوی چندلر پیوندی می باشد و یکی از انواع نهال گردوی پر بار محسوب می شود .از این نهال هم میتوان به عنوان نهالی گران قیمت اما به صرفه نام برد .این رقم نهال گردو جزء معروف ترین و پرکشت ترین ارقام نهال گردو در جهان به حساب می آید. کیفیت مغز گردوی این رقم درخت گردو بسیار بالا است و شفافیت بخصوصی دارد. این رقم گردو مقاومت بسیار بالایی نسبت به آفات و سرما دارد. این نهال مناسب آب و هوای نسبتا متعادل و خشک می باشد . درخت این نوع رقم گردو به صورت نیمه راست رشد می کند.

 می توان گفت نهال گردو چندلر یک رقم بسیار امید بخش تجاری به حساب می آید. ساختار میوه این نوع رقم درشت و به همراه پوسته کاغذی است. باردهی این نوع نهال گردو بسیار بالا می باشد چیزی در حدود هر درخت بالغ تا 70 کیلو می باشد. قیمت نهال گردو این رقم نهال چیزی در حدود نهال های متوسط قرار دارد .

نهال گردویی که مناسب ارتفاعاتی از 1500 الی 2200 متر می باشد گردو فرنور :

 شاید اگر تا چندین سال پیش از شما که در مناطقی با ارتفاع زیاد این سوال را میپرسیدند که چرا از بین ارقام نهال گردو یک رقم گردو را نمیکارید شما میگفتید : برادر شما بیا یک رقم از انواع نهال گردو که مناسبه کاشت باشه رو بگو بعد بیا بگو چرا ما اقدام به خرید نهال گردو نمیکنیم ! بله این پاسخ شما در سالهای قبل بوده است اما به لطف کشور فرانسه سالهاست با این چالش خداحافظی کرده ایم .خوشبخاتانه این رقم گردو با توجه به اینکه پایه بذری می باشد اما از سال اول باردهی خود را اغاز میکند تا لقب هم ارزان ترین نهال و هم جز ارقام پر بار درخت گردو را یدک بکشد .این رقم نهال گردو یکی از جدیدترین درختان تجاری است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. توصیه می شود این نوع رقم نهال گردو در مناطق سردسیر و ارتفاعات بالاتر از 1500 تا 2200 متر از سطح دریا کشت شود.

 میوه این نوع رقم گرد است و پوست کاغذی نازکی دارد، به طوریکه پوسته آن با دست و به راحتی قابل کنده شدن است. مقاومت این نژاد گردو در برابر سرما، کرم سیب و سایر بیماری ها بسیار بالا می باشد. رنگ مغز گردو این نوع رقم روشن است. این رقم نهال گردو از عمر اقتصادی بیش از 100 سال برخوردار می باشد. قیمت این نهال گردو امریکایی چیزی در حدود ارقام متوسط تا نسبتا بالا می باشد .

شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید نهال گردو : goldnahal.ir مراجعه نمایید .

 

معرفی نهال گردوی مناسب مناطق سردسیر

admin بازدید : 68 سه شنبه 29 مهر 1399 : 2:12 نظرات (0)

 

معرفی نهال گردوی مناسب مناطق سردسیر تا کودهی و تغذیه کامل درخت گردو و خواص مغز آن :

گردو یکی از مغز های بسیار خوش مزه و ترد بازار کشور ایران می باشد . از این مغز از سالیان سال قبل در انواع غذاهای ایرانی استفاده می کرده اند .از همین روی کاشت درخت گردو هم مورد استقبال قرار گرفته است . درخت گردو با توجه به اینکه معمولا در مناطق سردسیر خوب پاسخ نمیدهد اغلب مورد استفاده قرار نمیگیرد اما با گذشت زمان کشور های فرانسه و امریکا با معرفی هر کدام یک انواع نهال گردو این مشکل را مرتفع ساخته اند .دو گردوی چندلر و گردوی فرنور که بسیار هم در سالهای گذشته مورد استقبال قرار گرفته است .


اولین نهال گردوی مناسب مناطق سردسیر نهال گردو فرنور :

 گردو فرنور یکی از جدیدترین نوع درختان فرانسوی می باشد . این نوع گردو دارای سایز متوسط و کیفیت بالا است .  گردو فرنور یکی از بهترین ارقام برای مناطق سردسیری و ارتفاعات بیشتر از1500 الی 2200 متر بالاتر از سطح دریا بسیار مناسب و مطلوب می باشد . گردوی فرنور یکی از جدیدترین درختان تجاری و پوست کاغذی است . نوع شکل این گردو گرد بوده و دارای پوست کاغذی و قابلیت جدا شدن راحت پوست از مغز می باشد . یکی از مشخصات این رقم  رنگ مغز روشن و  مقاومت به کرم سیب  و بینایی بلایت گردو می باشد و همچنین مقاومت بسیار بالا به سرما . شاتون های گردو فرنور اغلب در سرما از بین نمیروند همچنین این رقم به عنوان گرده زا در مناطق کوهستانی  مناسب است . گلدهی نهال فرنور در اواخر فروردین صورت می‌گیرد و معمولاً در هر گل ۳ تا ۶ گردو تولید می کند .

دومین نهال گردوی مناسب مناطق سردسیر نهال گردو پیوندی چندلر :

پیدا کردن نهال گردویی که بتواند در اب و هوای سرد نتیجه بدهد بسیار مهم می باشد از همین روی باید نهال های دیر گل را برگزید تا سرما ان را از بین نبرد .

 گردوی چندلر گردوی چندلر این رقم یکی از برجسته ترین مورد کشت در کالیفرنیا است یکی از معروفترین و پر کشت ترین نهال گردو در جهان محسوب می شود . به خاطر کیفیت بالای مغز این رقم و شفافیت آن بسیار با ارزش است .برداشت گردوی چندلر از اواسط تا اواخر فصل زراعی می باشد .

گردوی چندلر دارای مقاومت بسیار بالا به سرما و آفات بوده و از ارتفاعات حدودا 1000 الی 1500 متر نسبت به سطح دریا بهترین منطقه ی کاشت این رقم می باشد .در حال حاضر محبوب ترین نوع گردو در ایالات متحده آمریکا همین رقم درخت گردو می باشد . چند نفر با ساختار بدنه ای نازک و به شکل بیضی بزرگ که به راحتی از پوسته جدا می شود.حال که به برسی بهترین نهال گردو مناسب مناطق سردسیر به طور مفصل از سایت گلد نهال پرداختیم بهتر است اکنون به کودهی نهال گردو به پردازیم .

بررسی بهترین کود برای درخت گردو:

سوالی که بسیار پرسیده می شود این است که برای تغذیه ی مناسب درختان گردو باید چکار کرد که از انواع کودهای شیمیایی میتوان نام برد .

کود درخت گردو برای درختان گردو بسیار ضروری است ‌ برای اینکه با این کار گردوی با کیفیت تولید می کنند. درختان جوان در واقع نیاز به کود بیشتری نسبت به درختان بالغ دارند . ما در این مقاله قصد داریم شما را با کود درختان گردو آشنا کنیم . در حالت کلی قبل از اینکه درخت گردو در زمین کاشته شود باغ های گردو بر اساس وسعت و مساحت زمین و همچنین نوع خاک مورد آنالیز قرار می گیرند . در حالت کلی نوع کود و میزان کود به نوع خاکی که نهال گردو قرار است در آن زمین کاشته شود بستگی دارد . همان طور که گفته شد تقویت خاک قبل از اینکه نهال گردو در آن کشته شود اهمیت به سزایی دارد .

گفته شده در سایت  wikihow در حالی که گونه های مختلفی از گردو وجود دارد ، به ویژه گردو سیاه و گردوی انگلیسی ، دستورالعمل های اساسی کاشت و مراقبت همه شبیه هستند. هنوز هم ، به دلیل وجود صدها نوع سازگار با آب و هوای مختلف و مقاومت در برابر بیماری ، کاشت آجیل از مناطق نسبتاً نزدیک توصیه می شود. درختان گردو می توانند آجیل های خوش طعم و چوب بادوام و جذاب تولید کنند ، اما باغبانان خانه باید توجه داشته باشند که آنها اغلب گیاهان اطراف را از بین می برند! همچنین به خاطر داشته باشید که درختان گردو حدود 10 سال پس از کاشت شروع به تولید آجیل نمی کنند و تولید آجیل حدود 30 سال پس از کاشت به اوج خود می رسد. شما می توانید از گردوهایی که غالباً جمع آوری آنها رایگان است اما تهیه آنها خسته کننده است یا نهال هایی که معمولاً نیاز به خرید دارند اما به طور معمول میزان موفقیت بالاتری دارند ، می توانید درختان گردو بکارید ..

سودی که توی خرید نهال گردو هست ، تو خرید خونه فرمانیه نیست .

 دلیل این موضوع این است که این میوه در سالهای اولیه که در حال رشد و ریشه بندی می‌باشد و دارای ریشه های زیادی است کودهای آلی یا همان کودهای حیوانی باید همراه با کوتاه شیمیایی در فصل زمستان به صورت چال کود در سایه انداز درخت چال شوند  تا بدین صورت درخت گردو بتواند انرژی مورد نیاز خود را برای رشد و باردهی تامین کند . برای چاق کردن گردو در زمینه ‌ای که قرار است درخت گردو در آن کاشته شود باید گودالی به عمق یک متر و عرض ۴۰ سانتیمتر و به طول یک متر کنده شود و کود مورد نظر در آن ریخته شود و حتما این چاله ها باید در سایه درخت حفظ شوند . در حالت کلی برای اینکه درختان گردو بتوانند انرژی مورد نیاز خود را برای رشد و ریشه تامین کند لازم است در چاله هایی که قرار است نهال گردو در آن کاشته شود انواع کودهای شیمیایی به صورت تمام کمال در آن ریخته شوند .بهترین کود شیمیایی برای درخت گردو از همین روی بسیار حائز اهمیت می باشد .

برسی اینکه آیا گردو اسيدي است يا قليايي ؟

 در اين مقاله به بررسي اسيدي و قليايي بودن برخي مواد غذايي بپردازيم و به بررسي برخي آجيل ها به خصوص گردو  اشاره كنيم نکته‌ قابل توجهي آنكه شايد شما هم تا به حال به آن توجه نكرده باشيد كه آيا گردو اسيدي است يا قليايي ؟ اميدواريم تا پايان اين مطلب با ما همراه باشيد. بدن هر انساني براي عملكرد مناسب بايد ميزان PH آن به مقدار خيلي كمي قليايي باشد. بايد مواد قليايي و اسيدي و همچنين گردو اسيدي است يا قليايي را خوب بشناسيم تا در مصرف بيش از حد آن‌ها زياده روي نكنيم . نکته‌ خيلي مهمي كه بايد به آن اشاره شود اين است كه هيچ ماده غذايي خوب يا مضر نمي باشد. توجه كردن به اينكه اين نوع ماده‌ غذايي يا گردو به اين معني نمي باشد كه به دليل مصرف بعضي از آن‌ها از مصرف ديگر مواد غذايي ديگر بگذريم. راز سلامتي بدن و پوست زيبا حفظ تعادل بين مواد غذايي اسيدي و قليايي مي باشد. زيرا اين دو گروه براي بدن خيلي ضروري مي باشند .

در بين آجيل ها آيا گردو اسيدي است يا قليايي؟ در بين آجيل ها كه آيا گردو اسيدي است يا قليايي مي خواهيم به برخي از آن‌ها اشاره كنيم، آجيل هایي مانند فندق، پسته، بادام هندي و در نهايت گردو قليايي مي باشند. حبوبات لوبيا سفيد، لوبيا قرمز، لوبيا سياه، نخود، سويا، عدس و لپه هم جزء مواد غذايي اسيد خواهند بود. ميوه ها، سبزيجات اسيدي مي توان اشاره كرد به  زغال اخته، انگور فرنگي، زرد آلو، آلو، و ميوه هاي كنسروي، ذرت ، كدو حلوايي، زيتون، تره فرنگي، و آرتيشو.

خب امیدواریم از خواندن این متن که از سایت گلد نهال برگرفته شده بود که امیدواریم از آن لذت برده باشید .

برگفته شده از سایت گلد نهال : ( goldnahal.ir)

چرا باید از کاندوم استفاده کنیم

admin بازدید : 115 چهارشنبه 23 مهر 1399 : 22:33 نظرات (0)


آنچه که امروزه نیاز به شناخت و آموزش استفاده صحیح از کاندوم را ضروری می کند، نقش موثر و اثبات شده آن در جلوگیری از بیماری های آمیزشی و از جمله ایدز می باشد. کاندوم بهترین محافظ در برابر بیماری های آمیزشی محسوب میشود. چون کاندوم صرفنظر از جنسیت افرادیکه با یکدیگر نزدیکی جنسی انجام میدهند، مانع از ارتباط و آمیختن ترشح های داخلی و راه پیدا کردن ویروس های احتمالی به بدن شرکای جنسی می شوند.
با توجه به قیمت کاندوم که بسیار ارزان است و استفاده آسان آن در مقابل ابتلا به انواع بیماریهای مقاربتی و ایدز امری عقلانی است، چرا که ابتلا به این بیماری ها هزینه‌های درمانی سنگین و مشکلات روانی بسیاری را درپی خواهد داشت.
به علت پایین بودن فرهنگ مصرف و کم بودن اطلاعات، گاهی افراد اظهار میکنند که مصرف کاندوم باعث پایین آمدن لذت میشود که این فقط یک تفکر غلط است و مصرف کاندوم هیچ تاثیری در این پدیده ندارد.

چرا باید از کاندوم استفاده کنیم :

کاندوم تنها وسیله ای است که در صورت استفاده صحیح و همیشگی قادر به پیشگیری از بیماری های آمیزشی و از همه مهمتر ایدز است.

کاندوم یکی از مطمئن ترین راه های پیشگیری از بارداری ناخواسته در صورت استفاده صحیح و همیشگی است.

کاندوم بر خلاف بعضی از راه های پیشگیری از بارداری دارای هیچگونه عوارض جانبی نمی باشد.

کاندوم ها درشکل ها، رنگ ها، طعم و بو، بافت ها و اندازه هایی متنوع ارایه می شوند که می توانند لذت در نزدیکی را افزایش دهند.

کاندوم را می توان به راحتی از داروخانه ها، سوپر مارکت ها و مغازه ها تهیه کرد و مانند دیگر راه های پیشگیری نیازی به نسخه پزشک ندارد.

کاندوم مشکلات موجود در نزدیکی مانند زود ارضایی را کاهش می دهند.

استفاده از کاندوم بسیار ساده است. تنها با کمی تمرین در مورد نحوه استفاده صحیح از آن شما قادر خواهید بود از لذت ارتباط جنسی با اطمینان خاطر کامل بهره ببرید.

کاندوم را تنها در موقع نزدیکی باید استفاده کرد. بر خلاف دیگر راه های پیشگیری که شما بایستی زمان مصرف و نوع استفاده از آن ها را مد نظر داشته باشید

شما میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی ارد اس انواع کاندوم را بصورت غیر حضوری و در دسته بندی محرمانه و تحویل فوری در اردبیل خریداری کنید .

شهر داز

admin بازدید : 44 دوشنبه 31 شهریور 1399 : 23:38 نظرات (0)

همیشه مهم ترین مشکل تولیدکنندگان محلی و روستایی فقط یک چیز بوده: فروش!
و همیشه هم مساله مشتریانی که مواد مصرفی خود و خونواده شونو به صورت اینترنتی خرید میکنند، فقط یک چیزه: اعتماد!
کیفیت محصول، سلامت کالا، قیمت مناسب، ارسال به موقع، و البته حمایت ها و خدمات پس از فروش، همه با هم اجزای تشکیل دهنده این اعتماد هستن.
حالا « شهر داز » اومده تا با کیفیت ترین محصولات مصرفی رو با به صرفه ترین قیمت و هزینه پستی، مستقیم از کارگاه های تولیدکنندگان و مزارع کشاورزان به درب منزل خانواده های ایرانی برسونه.
بخصوص که در شرایط فعلی، همه محصولات رو با بسته بندی مناسب و ضدعفونی شده تحویل میده تا خیال همه راحت باشه.
ضمنا برای خرید اولتون و برای اینکه شهروند شهر داز بشین،
تمام کالاهای مورد نیازتون رو با ارسال رایگان براتون میفرستن.

شهر داز؛ از مردم، به مردم، با مردم، برای مردم

چرا شما به پشتیبانی سایت وردپرس نیاز دارید ؟

admin بازدید : 38 چهارشنبه 19 شهریور 1399 : 12:12 نظرات (0)

چرا شما به پشتیبانی سایت وردپرس نیاز دارید ؟
سایت شما در طول روز مورد حملات های زیادی می شود که شاید خودتان از این موضوع اطلاعی نداشته باشید به این دلایل که افزونه ها و ابزارهای تشخیص های هک سایت روی سایت شما نصب و تنظیم نشده است.بسیاری از کابران ما بعد از شروع همکاری با طراح وردپرس از سطح حملات ها به سایت خود متعجب می‌شوند که این مشکلات در سایت وجود داشه.

در سایت های وردپرسی بعد از بروزرسانی سایت و افزونه سایت یا قالب سایت تداخل ایجاد می شود. طراح سایت وردپرس با دانش و تخصص در اختیار دارد می تواند تمامی این به روز رسانی به خوبی انجام می‌دهد.

با رویال پشتیبان در مدت زمانی که خدمات پشتیبانی سایت وردپرس دارید. دیگر دچار مشکلات در سایت نخواهید شد. شما تمامی توان خود را برای مدیریت اصلی محصولات و یا خدمات خود قرار می دهید زیرا طراح وردپرس پشتیبانی سایت وردپرس شما بر عهده دارد.


دانلود سریال آقازاده

admin بازدید : 50 جمعه 14 شهریور 1399 : 0:56 نظرات (0)

دانلود سریال آقازاده همه قسمت ها با لینک مستقیم

در دوسال اخیر با منتشر شدن سریال های خانگی گوناگون تعداد آن ها به شدت زیاد شده است ، آقازاده نام سریالی جدید از بهرنگ توفیقی است این سریال در همان آغاز انتشار در اینترنت طرفداران خود را پیدا کرد و با استقبالی بی نظیر از سوی کاربران مواجه شد ، فروش خوبی را در بستر اینترنت شاهد بود و پخش زیادی در تلوزیون های اینترنتی نظیر فیلیمو را داشته همچنین در شبکه های اجتماعی توجه زیاد کاربران به این سریال به خوبی قابل مشاهده است و شاید بتوان اون رو در بین بهترین سریال های ایرانی در نظر گرفت . در این مدت انتشار حرف های زیادی در مورد این سریال گفته شده است . آیا این سریال شایسته این همه توجه کاربران است؟ در ادامه این نقد و بررسی سریال آقا زاده ما را دنبال کنید .

دانلود سریال آقازاده aghazadeh

 
  • نام سریال: آقازاده - Aghazadeh
  • سال ساخت: 1399
  • ژانر: اجتماعی ، داستان معمایی، راز آلود
  • مدت زمان: میانگین هر قسمت 57 دقیقه
  • توضیح در ویکی پدیا 
  • امتیاز در IMDB : 6.1
  • زبان: فارسی
  • شبکه: نمایش خانگی
  • کارگردان: بهرنگ توفیقی
 

مدتی است که نوع سریال های شبکه خانکی به سمت فیلم و سریال های پرزرق و برق رفته و میشود حدس زد که با این زودی ها قرار نیست این نوع ساخت فیلم و سریال به پایان برسد . در واقع در همه این فیلم ها نوعی از زندگی مجلل و رویایی به چشم میخورد و البته که این اتفاق در حالت کلی فقط تقصیر سازندگان این فیلم ها نیست . در واقع این مردم هستند که برای تماشای فیلم ها و آثار سینمایی توجه خاصی به صحنه های مجلل و پرزرق و برق دارند . حتی در اوایل کار هم این موضوع را میشد در سریال هایی نظیر قلب یخی یا ویلای من مشاهده کرد.

  [caption id="attachment_2417" align="aligncenter" width="722"]دانلود سریال آقازاده تمامی قسمت هادانلود سریال آقازاده تمامی قسمت ها[/caption]

خلاصه داستان : واکنش شیمیایی حرص و طمع در سریال آقازاده

و دوباره یک داستان همیشگی ، به خاطر ندارم که در بین سریال های های شبکه نمایش خانگی سریالی باشد که تقابل فقیر و ثروتمند را به نمایش نگذارد. در اکثر این فیلم ها انسان های فقیر شخصیت های مثبت هستند و ثروتمندان شیاطینی بزرگ که قصد دارند دنیا را به تباهی ببرند . احتمالا در اولین تماشایتان از این سریال حیرت زده خواهید شد زیر به این فکر خواهید کرد که چگونه ممکن است چنین سریالی اجازه پخش داشته باشد در حالتی که پیام هایی سیاسی را در خود گنجانده است ؟

خب در واقع پاسخ به این سوال کار سختی نیست ، درسریال آقازاده هیچ پیام سیاسی دیده نمیشود و داستان به شکلی محافظه کارانه روایت میشود ، داستانی که اکثر ما به درستی از وجود آن خبر داریم و بحثی که شاید ده سال گذشته جذابیت بالایی داشت ، اما الان تبدیل به یکی از معمولی ترین نظرات ما شده است .

[caption id="attachment_2414" align="aligncenter" width="700"]دانلود سریال آقازاده AghaZadeh با لینک مستقیمدانلود سریال آقازاده AghaZadeh با لینک مستقیم[/caption]

اما نباید از افتتاحیه جذاب و جالب این سریال بگذریم ، تصویر نمیشد که آغاز این سریال بتواند مرا مجذوب خود کند اما واقعا شگفت زده شده بودم ، خب احساس میکنم کمی اشتباه برداشت کردید .

منظورم بی عیب بودن افتتاحیه این سریال نیست ، در حقیقت دیالوگ های زیاد به درد نخور و بی حس در افتتاحیه به شدت به چشم میخورد که از همان آغاز سریال شما را از ادامه آن پشیمان خواهد کرد ، اما وقتی که دیالوگ های خسته کننده نیکی کریمی و پردیس پور عابدینی به پایان میرسد وداستان خلاصه میشود ، افتتاحیه جذاب اتفاق می افتد .

به پایان رسیدیم ، این همه چیزی بود که میشد از روایت و داستان حس خوبی داشت ، بعد از افتتاحیه جالب حامد عنقا به عنوان نویسنده این سریال تلاش میکند که با استفاده از کلیف هنگر ناقصش موتور این ماشین بنزینی روشن را دوباره راه بیندازد اما به راحتی میشود فهمید که در کارش موفق نبوده است .

 

نقش آفرینان سریال aghazadeh

امیر آقایی,امین حیایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی, ثریا قاسمی, نیکی کریمی

نقد و بررسی سریال آقازاده

به کاربردن فلش بک ها و فلش فوروارد های چرت و پرت دلیلی میشود که خیلی ساده از داستان اصلی دور شوید و داستان شخصیت ها برایتان غیر جذاب شود به جز کلیف هنگری که در افتتاحیه میبینید به طور کلی میشود گفت هیچ چیز جذابی در این سریال دیده نمیشود تا ذهن شما را به خود مشغول کند .یک داستان ناپخته که دقیقا وقتی که باید اوج جذابیت را به فیلم اضافه کند ، مخاطب را در یک جریان ثابت و ساده میگذارد .

هیچ هیجان و چالشی در این سریال به چشم نمیخورد تا ذهن مخاطب را به خود درگیر کند و به همین علت است که تمام سریال پر است از صحنه های بی سر و تهی که برای شنیدن یک سری دیالوگ چرت باید آن ها را ببینید .

[caption id="attachment_2404" align="aligncenter" width="700"]دانلود سریال آقازاده تایم موویدانلود سریال آقازاده تایم مووی[/caption]

 

کار نیکی کریمی و پردیس پور عابدینی که در همان ابتدا معلوم شد ؛پردیس پور عابدینی قبل از این سریال بازیگری تئاتر میکرده و این نخستین باری است که در زمینه نمایش تلوزیونی بازی کرده است ؛ به نظر میرسد که تفکر سازندگان فیلم و سریال نسبت به بازیگران جوان و تازه کار اخیرا تغییر قابل توجه ایی داشته است . شاید هم باور آن ها این است که که استعداد جوان کسی است که میتواند صحبت کند ، چهره و ظاهر جالبی داشته باشد و بتواند دیالوگ های چرت و پرت را حفظ کرده و در بازی آنها را به خاطر داشته باشد .

به خوبی میتواند دید که پردیس پورعابدینی همراه با نیکی کریمی  ، اکت به شدت بی کیفیتی را به اجرا میگذارند و صحنه هایی که این دو بازیگر با هم حرف میزنند از خسته کننده ترین و روی مخ ترین صحنه های این سریال است . و اما امیر آقایی که به عنوان گل سر سبد این سریال شناخته میشود ، مطمنا نمیشود اجرا و کار حرفه ایی او را نادیده گرفت ؛ او در نقش خود غرق شده است و بادی لنگویج و نحوه بازیش در این سریال باعث میشود که یک سری صحنه های جالبی اتفاق بیافتد . امیر آقایی در آقازاده من را بینهایت به یاد نوید محمد زاده در فیلم های خود میاندازد . 

ولی با این حال ، باید بیان کرد که امیر آقایی در این سریال بسیار عالی و حرفه ایی کار کرده است ، اما خیلی ناراحت کننده است که کار حرفه ایی او در شخصیت پردازی نصفه و نیمه «نیما» برخی مواقع جا می ماند .

[caption id="attachment_2416" align="aligncenter" width="750"]سریال ایرانی آقازاده با بازی نیکی کریمیسریال ایرانی آقازاده با بازی نیکی کریمی[/caption]

 

اما داستان سریال آقازاده در مورد فردی به اسم نیما است که پدرش یکی از سرکرده های مملکت است و نیما به خاطر پدرش ، درگیر معاملات بزرگی میشود و در این بین پول هایی با ارقام نجومی را به شکل غیر قانونی انتقال میدهد تا زمانی که با دختری به اسم راضیه آشنا میشود و او میخواهد از راضیه برای جلو بردن نقشه هایش به عنوان یک طعمه و قربانی بهره ببرد . در این زمان نیما و اطرافیانش درگیر گرفتاری هایی خواهند شد که باید با آن ها رو به رو شوند .

Source

ترمووود یا چوب ترمو چیست؟

admin بازدید : 40 دوشنبه 10 شهریور 1399 : 14:32 نظرات (0)

ترمووود یا چوب ترمو چیست؟

ترمووود نتیجه فرایندی نوآورانه است که در طی آن عملیات حرارتی نقش اصلی را ایفا می کند. اصلاحات حرارتی چوب برای حصول اطمینان از بهبود ساختار و افزایش دوام چوب بوده و کیفیت آن را بهبود می بخشد.

 

اتحادیه ترمووود

فرآیند ترمووود استاندارد، فقط توسط سازندگان و تولیدکنندگان مورد تایید "انجمن بین المللی ترموود" قابل اجرا است و فقط چنین موسساتی هستند که می توانند از علائم تجاری تجاری ترمووود استفاده کنند.  چهارده تولیدکننده رسمی ترمووود در سراسر جهان که معیارهای تولید و شرایط عضویت را رعایت می کند.

 

تحقیقات گذشته در رابطه با فرآوری چوب (گرما درمانی)

اولین چوب تصفیه شده با گرما (ترمووود) در دهه 1930 توسط دانشمندان آلمانی Stamm و Hansen و همچنین در دهه 1940 توسط دانشمند آمریکایی "وایت" تولید شد. Bavendam ، Runkel و Buro سپس تحقیقات را در دهه 1950 ادامه دادند.

 در دهه 1990، اصطلاح ترمووود برای اولین بار ابداع شد. مرکز تحقیقات فنی فنلاند با اختصار VVT، تحقیقات گذشته در رابطه درمان چوب با گرما و بررسی و مطالعات خود در گستره ای از انواع درختان را همراه با تحقیقات دیگر در رابطه با تصفیه حرارتی گسترش داد و در نهایت با یافتن استاندارد ترین روش ها و فرآیند ها،  روش "ترمووود ®" توسعه یافته را نام نهاد.

 

مفهوم چوب ترمو وود

ترمووود، فرآیند اصلاح حرارتی چوب با درجه حرارت بالا (185 درجه سانتی گراد و 212 درجه سانتیگراد) و بخار آب (بدون استفاده از مواد شیمیایی) است. این فرآیند؛ بسته به برخی از متغیرها از قبیل نوع ، ضخامت و رطوبت اولیه چوب ، در امکانات کنترل شده مخصوص کامپیوتری که در پروسه تولید و تبدیل چوب معمولی به چوب ترمو اعمال می شود.

چوب هایی که در فرآیند استاندارد ترمووود  مورد استفاده قرار می گیرند با توجه به ویژگی های آنها از قبیل ساختار گره ، ساختار فیبر و نسبت رطوبت، طبقه بندی می شوند. سپس چوب ها با خاصیت مشابه با گرما و بخار همزمان فرآوری می شوند.

در اصل ، اگرچه می توان برای چوب هر نوع درخت اصلاحاتی ایجاد کرد ، ولی انواع درخت هایی که  بطور کل در فراِیند ترموود و  اصلاح حرارتی اعمال می شود بیشتر شامل درختان کاج ، آش می باشد.

چوب در حال حاضر بسیار ماندگار است و عملیات حرارتی آن پایداری و دوام بالاتر آن را تضمین می کند.

ترمووود  گواهی، تاییدیه و مجوزها؛ چوب ترمو فنلاندی

 

FFCS (سیستم صدور گواهینامه جنگل فنلاند) برای شرایط جنگل های فنلاندی توسعه یافته است که با اطمینان نشان می دهد که چگونه جنگل های دارای مجوز در فنلاند و چوب های آن مدیریت و استفاده می شوند. سیستم صدور گواهینامه شامل کلیه مؤلفه های اساسی برای صدور گواهینامه برداشت از درختان جنگل است: شامل الزامات مدیریت جنگل و استفاده و زنجیره تأیید حضانت از جنگل ها، همچنین معیارهای صلاحیت اساسی و حسابرسی خارجی. گواهی FFCS ، توسط سیستم صدور گواهینامه جنگل توسط سازمان PEFC (مرجع تأیید برنامه های صدور گواهینامه جنگل) پذیرفته شده است.

  صدور گواهینامه جنگل فنلاند به نمایندگی از شورای PEFC ، حق استفاده از آرم PEFC را در فنلاند صادر می کند. حدود 90٪ چوب و ترمووود های استفاده شده که در فنلاند از نظر حرارتی اصلاح شده اند ، از جنگل های دارای مجوز و گواهی  PEFC تهیه می شوند.

اطلاعات مربوط به سیستم های صدور گواهینامه جنگل های FFCS و PEFC را در finland.orgpefc.org پیدا کنید.

انجمن ThermoWood فنلاند همچنین از کشورهایی که دیگر سیستم های صدور گواهینامه های حفاظت از جنگل ها را صادر می کنند، گواهی گرفته و در آن ها عضویت دارد و تنها از چوب این نوع جنگل ها استفاده می کند.

فرآیند ترمووود ®

در فرآیند ترمووود فقط از گرما ، بخار و آب استفاده می شود. هیچ ماده شیمیایی به چوب اضافه نمی شود. فرایند را می توان به سه مرحله مختلف تقسیم کرد:

1. افزایش دما و خشک کردن چوب ترمو

دمای چوب به سرعت به درجه حرارت تقریبی 100 سانتیگراد می رسد و پس از آن به آرامی تا 130 - 140 درجه سانتی گراد افزایش می یابد. چوب موجود در فرآیند می تواند سبز(چوب تازه و خیس) و یا چوبی از قبل خشک شده باشد. رطوبت چوب در این مرحله تا نزدیک به صفر کاهش می یابد و خالی می شود.

هنگامی که تمام آب از چوب آزاد شد، روند گرمایش همچنان ادامه دارد، در این زمان ساختار شیمیایی و فیزیکی چوب شروع به تغییر می کند. قابل توجه ترین تغییرات به شکل نیم سلولی اتفاق می افتد. این مرحله از تغییرات از دمای حدود 150 درجه سانتیگراد شروع می شود، هرچه درجه حرارت بالاتر برود، روند اصلاح چوب ترمو را تسریع می بخشد. بخار نیز در دمای بالا در فرآیند حضور دارد. این بخار، بعنوان گاز محافظت کننده عمل می کند. روند را کمی تحت فشار نگه می دارد و جایگزین اکسیژن درون محفظه می شود.

2. اصلاح حرارتی تا تبدیل به ترمووود   

اصلاح حرارتی در دمای 185-220 درجه سانتیگراد ، بر اساس درجه تعدیل معین شده اتفاق می افتد. درجه حرارت به سطح مورد نظر افزایش یافته و در این مرحله 2 تا 3 ساعت ثابت نگه داشته می شود. سپس بخار برای جلوگیری تاثیرات اکسیژن بر تغییرات شیمیایی چوب به محفظه تزریق می شود.

3. مرحله خنک کردن و تهویه مجدد

درجه حرارت فرآیند با اسپری آب کاهش می یابد. در این مرحله تهویه مجدد باعث می شود رطوبت چوب به سطح مورد نظر برگردد ، رطوبتی به میزان تقریبی حداکثر تا پنج درصد. پایداری ترمووود در شرایطی که مجدداً در طی فرآیند مورد استفاده قرار گیرد بسیار بالاست.

چرخه نگهداری ترمووود

اصلاح حرارتی ثبات چوب را بهبود می بخشد. به دلیل کاهش تغییر شکل (تورم ، کوچک شدن ، پیچ و تاب)، چوب ThermoWood انتخاب مناسبی برای استفاده است. رزین در حین اصلاح حرارتی برداشته می شود و از طریق لایه پوششی نفوذ نمی کند. سطح روکش شده ترمووود می تواند برای مدت زمان طولانی در شرایط خوبی بوده و فرآیند ترمووود آن را برای سالیان متمادی به خوبی نگه می دارد. چرخه نگهداری طولانی مدت باعث کاهش مصرف مواد مورد نیاز برای تولید مصالح شده و بدین شکل حافظ محیط زیست بوده و عارضه زیستی در تولید و استفاده و در نهایت بازیافت آن ایجاد نمی شود.

عمر و دوام  ترمووود

اصلاح حرارتی باعث افزایش دوام چوب و طولانی تر شدن طول عمر آن در بسیاری از موارد برای استفاده نهایی می شود. طول عمر طولانی این نوع چوب ها ، نیاز به حمل و نقل دیگر مصالح و نیاز به محصولاتی که از نظر محیط زیستی در مورد آن ها تردید وجود دارند را کاهش می دهد.

در پایان عمر خود، چوب ترمووود می تواند در تولید انرژی مورد بهره برداری قرار گیرد یا مانند چوب معمولی وارد سیستم زباله های معمولی شود. معمولا برای رسیدن به پایان عمر چوب های ترمو وود  اصل فنلاندی، کمی بیش از ۳۰ سال زمان لازم است.

ترمووود بهترین جایگزین دیگر مصالح ساختمانی

نمای بصری ترمووود شبیه چوب های جنگلی گرمسیری است. در بعضی موارد استفاده از چوب ThermoWood به جای گونه های چوبی غیر پایدار غیر ترمو شده قابل استفاده است. استفاده جبرانی باعث کاهش برش و برداشت جنگل ها و همچنین حمل و نقل آن ها و دیگر عارضه های محیطی شده و باعث نجات جنگلهای در معرض خطر می شود.

ویژگی و خاصیت و رنگ ترمووود ®

ترمووود، چوب اصلاح شده حرارتی دارای ویژگی های خاصی است که در طول فرآیند تغییر یافته است شامل:

-         ثبات ابعادی چوب افزایش می یابد.

-         در برابر پوسیدگی مقاومت بالاتری دارد.

-         مقاومت بیشتر در برابر ترک و پیچ خردن دارد.

-         مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی است.

-         از هرگونه رزین و مواد شیمیایی خالی می شود.

-         مقاومت در برابر موریانه ها و حشرات و قارچ ها.

-         صد در صد ارگانیک و طبیعی و محیط زیستی است.

-         عایق حرارتی بسیار مناسب گرما و سرما است.

-         سراسر چوب همگن تغییر رنگ پیدا می کند.

رنگ و میزان روشنی و تیرگی را می توان با تنظیم دمای فرایند کنترل کرد.

همچنین در صورت علاقه به رنگ های دیگر میتوان از رنگ های مخصوص چوب ترمو وود نیز استفاده کرد. رنگ چوب ترمو مناسب، عمر آن را افزایش و به عنوان لایه ای محافظ چوب بوده و باعث افزایش طول عمر آن می گردد.

 

نت وکلا

admin بازدید : 59 دوشنبه 27 مرداد 1399 : 11:26 نظرات (0)

در هر شهر و استانی که هستید بهترین وکیل پایه یک دادگستری مجرب خانم و آقا را در سایت نت وکلا جستجو کنید.
وب سایت:
http://netvokala.ir

دانلود سریال دارک

admin بازدید : 42 دوشنبه 20 مرداد 1399 : 1:22 نظرات (0)

دانلود سریال Dark با لینک مستقیم دوبله فارسی حرفه‌ای

خلاصه داستان Dark :سریال تاریک یا یه عبارتی دارک، در ۳ فصل تهیه و از شبکه نت فلیکس پخش گردید. این سریال که در سبکی علمی و تخیلی و فراطبیعی می باشد از بهترین ساخته های شرکت نت فلیکس می باشد. و این نکته نیز قابل تامل است که اولین سریالی هست که از این شبکه به زبان آلمانی پخش می گردد و توسط کشور آلمان تولید و فیلم برداری شده . در سریال دو کودک به طرز عجیب و مرموزی گم می شوند و در این میان افراد دیگری نیز وارد این بازی می شوند. خانواده این دو کودک یک خانواده با قدرتهای فرا طبیعی هستند که در یک شهر در آلمان زندگی می کنند و بعد از گم شدن این دو کودک باعث برملا شدن روابط چند خانواده می گردد…

تعداد صفحات : 20

تبلیغات
مشرقی ها
فیلم بام
فیلمو
معرفی برند دلونگی
مهتاب فیلم
نقد فیلم و سریال
نقد بازی های کامپیوتری
مجله هوش و یادگیری
هوش مصنوعی
اینترنت اشیا
ارز دیجیتال
تلویزیون سامسونگ
تلویزیون ال جی
سینما خانگی
گوشی آیفون
شیائومی
هندزفری و هدفون
اسپیکر اورجینال
دیجی بروز
گوشی موبایل سامسونگ
گوشی موبایل هواوی
کالامالز
قیمت یاب
خرید شارژر
بازی اندروید
آهنگ جدید
میثم ابراهیمی
ترفند سیتی
راهکارهایی برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام
آیا خرید فالوور اینستاگرام تاثیری بر فروش دارد؟
راهنمای افزایش فالوور اینستاگرام
استراتژی‌هایی برای افزایش فالوور در اینستاگرام
مزایای خرید ممبر واقعی تلگرام برای کسب و کارها
تاثیر خرید لایک اینستاگرام بر افزایش فالوور و رشد کسب و کار
۶ راهکار برای افزایش فالوور اینستاگرام به صورت سریع
با افزایش فالوور ایرانی و واقعی به درآمد میلیونی برسید
روش مختلف خرید ممبر ارزان تلگرام
بهترین سایت خرید فالوور ارزان با 5 هزار تومن
خرید فالوور ارزان اینستاگرام و نقش آن در رونق کسب و کار
چگونه با خرید ممبر کانال تلگرام با یک تیر چند نشان بزنیم؟
راهنمای خرید فالوور اینستاگرام
آیا برای پیج اینستاگرام فالوور بخریم؟
مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی
سرمایه گذاری در ترکیه
۶ روش سریع برای افزایش تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرام
از روش خرید فالوور ارزان چه می دانید؟
خرید فالوور اینستاگرام از فالوور بند
دانلود رمان عاشقانه و جذاب
درب
حفاظ
رپرتاژ آگهی
Advertorial
پلان ساختمان دو طبقه ویلایی
پلان ویلایی دو طبقه
نقشه ویلایی دو طبقه
امیرحسین نظری
خرید سوغات کرمان
گهواره سنتی ننو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • اخبار کرج
  • بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ
  • موزیکدل
  • انواع دسرهای مجلسی
  • لینکسازی خارجی
  • طراحی سایت کرمان
  • باران چت
  • خرید اینترنتی در اردبیل
  • خرید بک لینک قوی
  • سه خرید+یک خرید رایگان
  • خرید گیفت کارت اپل 2 دلاری
  • جوجه مرغ و خروس رسمی
  • دانلود فیلم سینمایی خارجی عاشقانه
  • تازه های تکنولوژی
  • محصولات شبکه
  • راهنمای خرید مودم
  • فروشگاه پروژه
  • تیم تولید محتوا
  • سایت تایم
  • خرید پلاس 14 روزه
  • کرکره برقی
  • قیمت کرکره برقی
  • خرید فالوور واقعی
  • خرید ادکلن اصل
  • طراحی سایت
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • ماشین اصلاح وال
  • طراحی سایت واکنش گرا
  • طراحی سایت شرکتی شیراز
  • ماشیم اصلاح سر ارزان
  • طراحی سایت ریسپانسیو
  • پشتیبانی مادام العمر طراحی سایت
  • پشتیبانی طراحی سایت
  • آتلیه نوزاد
  • آتلیه کودک
  • امنیت طراحی سایت فروشگاهی
  • امنیت طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت شرکتی مشاوران املاک
  • آتلیه بارداری
  • طراحی سایت شرکتی دانش بنیان
  • طراحی سایت فروشگاهی پوشاک زنان
  • سایت عروسی
  • طراحی سایت شرکتی دندانپزشکی
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت آژانس مسافرتی
  • طراحی سایت شرکتی آژانس هواپیمایی
  • طراحی سایت فروشگاهی پوشاک مردان
  • مزیت طراحی سایت
  • دانلود آهنگ جدید
  • قیمت طراحی وب سایت
  • قیمت طراحی سایت
  • طراحی سایت شرکتی
  • مطالب خواندنی طراحی سایت
  • فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • بهبود سئو سایت
  • سفارش طراحی سایت حرفه ای
  • کتاب در مورد قانون مالیات
  • گلزاروب
  • طراحی سایت حرفه ای
  • خرید فالوور ارزان و با کیفیت
  • شرکت خدمات سئو گلزاروب
  • طراحی سایت شرکتی
  • آپلود عکس
  • شرکت طراحی سایت گلزاروب
  • طراحی لوگو
  • شرکت گلزاروب
  • خرید
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • سئو سایت
  • تعمیر درب اتوماتیک
  • گلزاروب
  • استراتژی سئو سایت
  • بهبود سئو
  • ریمل بل
  • خدمات سئو سایت
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی وب سایت
  • ریمل کلینیک
  • آموزش طراحی سایت
  • طراحی سایت
  • ریمل دبورا
  • ریمل بیو
  • طراحی سایت ارزان
  • سفارش طراحی سایت
  • معرفی بهترین ریمل های ارزان
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت شرکتی
  • برند های لوازم آرایشی
  • سئو سایت
  • طراحی سایت
  • دانلود مقاله بیس پایان نامه
  • خرید ممبر تلگرام ارزان
  • پشتیبانی سایت وردپرسی
  • سامانه مزایدات خودرو
  • خرید ممبر تلگرام
  • خرید فالوور اینستاگرام
  • آزمون تندخوانی
  • طراحی سایت
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 196
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 599
  • بازدید سال : 4,730
  • بازدید کلی : 33,626