loading...

خرید طرح لایه باز

خرید و دانلود طرح های لایه باز

مانتو در ایران چیست؟

admin بازدید : 50 پنجشنبه 16 مرداد 1399 : 0:31 نظرات (0)

من یک توریست هستم و سفرهای خیلی زیادی انجام داده ام یکی از این سفرهای من به کشور ایران بوده خیلی ها از من سوال میپرسند که پوشش زنان در ایران چگونه است

و ما در هنگام سفر به ایران باید چه لباسی بپوشیم جواب من به این دوستان این هست

که ساده ترین پوشش برای ما مانتو هست که خیلی از دختران و زنان ایرانی نیز از مانتو استفاده میکنند .

چون ایران یک کشور اسلامی هست و قانون خاصی برای پوشش زنان دارند ولی اصلا پیچیده و سخت نیست .

شما در ایران باید یک روسری به سر داشته باشید و ابتدا خرید مانتو را از فروشگاه های لباس انجام بدید و آن را به تن کنید .

زنان در ایران با پوشیدن مانتو های رنگارنگ و ست کردن با روسری و شلوار خود مدل های لباس جدیدی و شیک رو عرضه میکنند و اکثرا بسیار خوشتیپ و زیبا هستند .

مانتو ها بسته به فصل در ایران انواع مختلفی دارند

( بسته به گرمی هوا یا سردی هوا ) از جمله مانتو های بهاره ، مانتوهای تابستانه ، مانتوهای زمستانه و….

مثلا در فصل زمستان به دلیل سردی هوا جنس پارچه مانتو ها ضخیم می شود

تا باعث گرمای بیشتر برای پوشاننده آن بشود

یا در فصل تابستان به دلیل گرمای هوا جنس پارچه نازک می شود تا لباس باعث خنکی آن بشود .

مانتو

 

امروزه طراحان لباس خلاق با استفاده از پارچه های ساده و تک رنگ اقدام به طراحی و دوخت مانتو می کنند

و در نهایت مانتو رو به نقاش ها میدهند تا روی آن نقاشی انجام بدهند

مانتوهای نقاشی شده امروز به قیمت های بالا به فروش می رسند .

همچنین بسته به سلیقه افراد مدل های مختلفی از مانتو

مثل مانتو کوتاه ، بلند ، مانتو جلوباز و …. وجود دارد .

از آنجایی که زنان ایرانی بیشتر در فضاهای عمومی مانتو را می پوشند

این لباس نقش زیادی در بازار مد زنانه ایفا می کند  و خواهید دید

که زنان ایرانی به خصوص در تهران از مانتوهای شیک استفاده می کنند.

در ایران انواع مانتو های دیگری هم به عرصه مد وارد شده است

مثل مانتوهای دانشجویی که مخصوص دانشجویان دختر هست

یا مانتوهای اداری که مخصوص زنان شاغل در ادارات می باشد

یا مانتو بارداری که مخصوص خانم های باردار هست که به خاطر گشاد بود و راحت بود معروف هست .

البته این نوع نام گذاری برای لباس ها بیشتر عامیانه هست .

در ایران فروشگاه های زیادی برای خرید مانتو وجود دارد همچنین شما میتوانید از فروشگاه های اینترنتی برای خرید استفاده کنید که شامل عکس و توضیحات کافی در مورد لباس و همچنین پرداخت در محل می باشد .

فشن و مد در ایران در زمینه مانتو ها روز به روز پیشرفت میکند و طرح های جدید و خاصی به وجود می آید

تلفیق طرح های سنتی با مد روز می تواند باعث به وجود آمدن طرح های بسیار زیبا می باشد .

 

مانتو چیست ؟

فیلم سلفون جهت چاپ و بسته بندی Bopp film

admin بازدید : 76 سه شنبه 07 مرداد 1399 : 20:02 نظرات (0)

در صنعت چاپ و بسته بندی همانطور که میدانید چاپ دقیق و بدون ریزش جوهر و با کیفیت از مهمترین عوامل است همچنین داشتن یک بسته بندی مناسب همراه با دوخت عالی ( چسبندگی ) و غیر نفوذ پذیری از مهمترین نکات است. در سال های گذشته از بطری ها برای بسته بندی به شدت استفاده می شده است که از معایب زیادی برخوردار بوده و همین عامل به روی اوردن این صنعت به سمت بسته بندی های منعطف شده است . این بسته بندی های انعطاف پذیر علاوه بر چاپ پذیر بودن قابلیت بسته بندی بسیار مطمئن و محکم را دارند که علاوه بر کیفیت از لحاظ ظاهری هم بسیار بازخورد خوبی داشته است.

در اینجا اشاره ای میکنیم به چند فیلم بسته بندی :

1- Bopet film : با نام فیلم پلی استر در بازار ایران خرید و فروش می شود که قابلیت چاپ و بسته بندی مواد غذایی و دارویی و صنعتی را دارد. که میتوان در بسته بندی انواع خوراکی ها مانند پفک چیپس و .. از آن استفاده کرد.

BOPET FILM

 

معرفی BOPET FILM : فیلم سلفون جهت چاپ و بسته بندی

2- Bopp film : با نام فیلم سلفون در بازار ایران موجود است که چاپ پذیری عالی و مورد استفاده در صنایع غذایی و غیر غذایی است.مورد استفاده در زیمنه غذایی مانند بسته بندی قهوه یا لیبل IML است.

BOPP FILM

 

معرفی BOPP FILM : فیلم سلفون جهت چاپ و بسته بندی 3- Cpp Film : این فیلم به شدت در لمینت های چند لایه مورد استفاده است و همچنین چاپ پذیری مطلوبی دارد.در موارد زیادی مورد استفاده است از جمله سفره های یکبار مصرف.  

CPP FILM

معرفی CPP FILM جهت تولید سفره یکبار مصرف همچنین در سال های اخیر از کاغذ مصنوعی استفاده های بسیاری در بسته بندی شده است.این کاغذ های مصنوعی با نام کاغذ مصنوعی کرافت بسیار در بازار خرید و فروش می شود که به رنگ قهوه ای می باشد. ما در اینجا قصد داریم فیلم های بسته بندی پلاستیکی را با بهترین قیمت و آسان ترین روش به دست شما در سراسر جهان برسانیم ، گروه آموزشی چاپ آموز تامین کننده فیلم های بسته بندی انعطاف پذیر.

989139744205

ما در خدمت شما خواهیم بود 24 ساعته در واتس آپ و تماس تلفنی

Why choose sea shipping from China to Saudi Arabia?

admin بازدید : 145 یکشنبه 08 تیر 1399 : 2:08 نظرات (0)

Shipping goods in containers by ship is called Sea freight. It is also known as ocean freight. In this transportation, goods shipped in sea containers and these containers are loaded onto a vessel and sail around the world. Most often large quantities of product are transformed by this method. This form of freight forwarding is suitable for large shipments that are not time-sensitive. It is the best form of transportation since it’s cheap, flexible, suitable for shipping dangerous goods and environmentally friendly. Freight shipping transit time affected by factors such as distance, shipping mode and route. It takes 20-45 days. In this article, you will get to know about shipping goods from China to Saudi Arabia.

آشنایی با سایت کاکتوس موزیک

admin بازدید : 36 جمعه 06 تیر 1399 : 19:51 نظرات (0)

سایت کاکتوس موزیک از زمستان سال 98 آغاز به کار کرد و در مدت زمان کوتاهی جایگاه ویژه ای بین علاقه مندان به موسیقی و به خصوص موسیقی های مناطق مختلف ایران باز کرد .

در این سایت به صورت اختصاصی آهنگ های خوانندگان محلی به همراه متن آهنگ ها و نیز تحلیل آنها به اشتراک گذاشته می شود .

در سراسر ایران اساتید برگ موسیقی بوده و یا هستند که حتی شناسنامه آن منطقه نیز می توانند باشند . اساتید بزرگی چون استاد سهراب محمدی ، ابوالحسن خوشرو ، ماشاالله بامری ، رضا سقایی که از جایگاه ویژه ای بین اهالی خراسان و مازندران و بلوچستان و لرستان داشته  و دارند و فراتر از موسیقی و به نوعی منتقل کننده فرهنگ نواحی می شود به آنها نگاه کرد . البته در موسیقی مناطق خواننده های جوانی نیز حضور دارند که سعی دارند گام در راه بزرگان بگذارند و بر ماست که از این خواننده های تازه کار نیز حمایت نماییم تا روزی آنها نیز در عرصه موسیقی بزرگی نمایند به خوص خواننده هایی که هیچ پشتیبانی ندارند و تکیه گاه اقتصادی بالایی نیز برای مشهور شدن ندارند .

در سایت کاکتوس موزیک علاوه بر انتشار آتار موسیقیایی سعی بر آن شده به طور جامع و دقیقی اخبار موسیقی نیز وشش داده شود .

برای بخش اخبار موسیقی با یکی از خبرنگاران معروف حوزه موسقی همکاری می شود و سعی بر آن است اخبار از منابع موثق به نظر کاربران گرامی برسد ، مصاحبه های اختصاصی با اهالی موسیقی چون خوانندگان  پیشکسوت و جوان و از جمله خانم باران نیکراه گوینده و شاعر جوان و خوش صدا از دیگر برنامه های این سایت می باشد .

کلیه فعالیت های این سایت بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و کاملا به صورت قانونی به فعالیت خود ادامه می دهد .

 

پنل SMS | پنل پیامک

admin بازدید : 54 یکشنبه 01 تیر 1399 : 1:22 نظرات (0)

سامانه پیامک اس ام اس فا، نرم افزاری توانمند جهت ارسال، دریافت و پردازش پیام کوتاه (SMS) است.

کاربران این سامانه بدون نیاز به هیچ‌گونه سخت افزار و تجهیزات جانبی و تنها با استفاده از این نرم افزار و اتصال به شبکه اینترنت می‌توانند

از تمامی امکانات سامانه جهت اطلاع رسانی و سایر قابلیت‌های ارائه شده با استفاده از پیام کوتاه ‌بهر‌مند گردند.

امکانات پنل اس ام اس

کاربرد اساسی اس ام اس فا ساده است: ارسال، دریافت و مدیریت اس ام اس انبوه به راحت‌ترین شکل ممکن. اما وقتی در این کاربرد دقیق‌تر شویم، با بیش از ۶۰ امکان پیامکی متنوع روبرو خواهیم شد.امکاناتی که هر کدام می‌توانند نقشی در رشد کسب و کار شما داشته باشند.

پنل اس ام اس یا پنل پیامکی یک نرم افزار تحت وب است که به کاربر اجازه ارسال و دریافت اس ام اس تبلیغاتی انبوه را به شما می‌دهد. اگر بخواهیم ساده بگوییم، شما با خرید پنل اس ام اس در یک سامانه پیامک می‌توانید به ارسال و دریافت و مدیریت پیامک تبلیغاتی خود به صورت انبوه بپردازید.

هنگام خرید پنل sms، به نیازهای خود فکر کنید. در صورتی که قصد ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه با تعداد بالا را دارید، بهتر است که یک پنل sms بزرگتر را خریداری کنید تا تعرفه ارسال شما کمتر شود و در نهایت در قیمت پنل sms خود صرفه جویی کرده باشید. همچنین، وقتی که قصد استفاده از امکانات بخصوصی را دارید، پیشنهاد ما خرید پنل اس ام اس ویژه است. چرا که پنل های پیامکی ویژه، امکانات بیشتری در اختیارتان می‌گذارند.

جلب اعتماد توسط سامانه پیامک SMSFA و انجام فعالیت سالم و صادقانه یکی از اهداف اصلی این مجموعه می باشد ، طبق مطالعات انجام شده تائید فروشگاه مجازی توسط یک موسسه و مرکز ثالث ، بیشترین تاثیر در مراجعه و اعتماد خریداران به فروشگاه مجازی را دارد ، سامانه پیامک SMSFA پس از گذراندن مراحل درخواستی از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت بازرگانی در سال ۱۳۹۰ موفق به کسب نماد اعتماد شد.

 

ساخت شماره مجازی برای اپل آیدی

admin بازدید : 55 یکشنبه 01 تیر 1399 : 1:22 نظرات (0)

 

کاربران محترم همون طور که می دونید اپل جدیدا تغییرات زیادی در پروتوکل های امنیتی اش ایجاد کرده و تایید تلفن همراه رو برای وریفای اپل آیدی الزامی کرده. در واقع از این به بعد برای داشتن اپل آیدی و استفاده از دستگاه های اپل ، باید با ارائه شماره تلفنتون کد تایید دریافت کنید.

 

 

 

 

فروشگاه انلاین 20 بخر به عنوان نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش در حال فعالیت می باشد، این فروشگاه اینترنتی این امکان را فراهم می سازد تا مشتریان این برند در صورت نیاز بتوانند کالای مورد نظر خود را به صورت مستقیم از نمایندگی لوازم خانگی بوشخریداری نمایند، این امر موجب دو اتفاق خوب خواهد شد در وهله اول شما از خرید کالای اصل خود به واسطه فروشگاه اینترنتی 20 بخر خیالی آسوده خواهید داشت و در وهله دوم به دلیل حذف شدن واسطه های فروش، قیمتی هرچه مناسب تر را در اختیار خواهید داشت. همان‌ طور که گفتیم فروشگاه انلاین 20 بخر این امکان را برای شما فراهم ساخت تا علاوه بر خرید حضوری، شما امکان خرید لوازم خانگی بوش به صورت آنلاین را به صورت غیر حضوری با گارانتی اصلی بوش در ایران «بوش سرویس» را در اختیار داشته باشید و از این رو به منظور سهولت در انتخاب و خرید، این فروشگاه سعی داشته است تا با گرد هم آوردن نیروهای حرفه‌ای و کارشناس، محتوایی مناسب را در ارتباط با هر محصول مهیا سازد تا شما عزیزان بتوانید ویژگی های جزئی موجود در محصول انتخابی خود را به درستی بررسی کنید.

جدول مشخصات و توضیحات لوازم خانگی بوش در فروشگاه انلاین 20بخر بخشی از مزیت‌های کلی این مجموعه بزرگ است که مسلماً به وسیله همین توضیحات و ویژگی ها می توانید راحت تر مدل محصولتان را برای خرید انتخاب نمایید اما لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی 20 بخر حاوی تصاویر گویایی از محصول است که مسلماً شما در بسیاری دیگر از فروشگاه های اینترنتی نیز می توانید آن ها را مشاهده کنید اما باید بدانید که در فروشگاه 20 بخر اولین نمایندگی فروش بوش انلاین در ایران است که علاوه بر این موارد فیلم های محصولات را برای درک بهتر افراد در کنار محصولات خود قرار داده است و روزبه‌ روز نیز شاهد افزودن و آپدیت ویدئوهای حرفه ای این مجموعه هستیم که همین امر تا جایی کارآمد است که شما پس از مشاهده آن ها شاید حتی نیاز به خرید حضوری را به کلی از ذهنتان پاک کند چراکه علاوه بر مشاهده کلی محصول، شما روند کارایی هریک از لوازم خانگی بوش را در فروشگاه انلاین 20 بخر مشاهده خواهید کرد.

خرید حضوری یا فروشگاه اینترنتی: فرقی نمی‌کند که شما قصد خرید از فروشگاه انلاین 20 بخر یا یک نمایندگی حضوری در سطح شهر را دارید چراکه به راحتی می توانید از متخصصین بخش این فروشگاه برای خرید حضوری و غیر حضوری خود کمک بگیرید و حتی پیش از نهایی کردن مدل مربوطه از متخصصین بخش فروش نیز جهت انتخاب و خرید خود مشاوره رایگان دریافت نمایید و یا می توانید با مراجعه به برگه نمایندگی بوشبه آدرس و تلفن نزدیک ترین فروشگاه بوش دسترسی داشته باشید.

فروشگاه انلاین 20 بخر ازلحاظ دیزاین و درزمینهٔ فنی نیز در دسته فروشگاه های حرفه ای است که علاوه بر لود سریع، رابطه کاربری بسیار خوبی را مهیا ساخته است که این امکان را فراهم ساخته تا در سراسر ایران بتوانید به‌آسانی خرید اینترنتی خود را انجام دهید.

مزیت‌های فروشگاه اینترنتی 20 بخر:

  • ارائه کارت گارانتی اصلی
  • ارائه پایین‌ترین قیمت کالاها
  • داشتن تیم تخصصی برای مشاوره خرید و پاسخگویی
  • رابطه کاربری آسان و سهولت در ثبت سفارش و خرید
  • داشتن محتوای حرفه ای به همراه جدول مشخصاتی کامل
  • داشتن وبلاگی بسیار حرفه ای درزمینهٔ آموزش، انتخاب و خرید
  • تجربه‌ای متفاوت با لمس بهتر مدل خود با مشاهده فیلم های محصولات
  • داشتن تصاویر مناسب و تفکیک بندی ایده ال لوازم خانگی بوش در وب‌سایت
  • ارائه جشنواره ها در نمایندگی بوش با امکان ارسال به سراسر کشور با کمترین قیمت

معایب فروشگاه انلاین 20 بخر:

  • نداشتن اپلیکیشن همراه
  • نداشتن خدمات ویژه به مشتریان در مجموعه‌ها
  • عدم پیگیری مجدد به دلیل انبوه سفارشات پس از لغو سفارش

منبع: مثلث آنلاین

 

 

 

فروشگاه اینترنتی 20 بخر ازجمله فروشگاه های آنلاین است که سالیان سال فعالیت بسیار گسترده ای داشته است و به دلیل اینکه این مجموعه نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش در ایران است، با داشتن ویژگی های منحصربه‌ فرد خود متقاضیان بسیاری را به خود جلب کرده است. فروشگاه اینترنتی 20 بخر به منظور عرضه لوازم ‌خانگی بوش با بهترین قیمت ها خدمات رسانی خود را شروع کرد تا علاوه بر ارائه اجناس با گارانتی اصلی، قیمت هایی مناسب و آنچه باید را به بازار عرضه کند تا خریداران بتوانند در صورت نیاز محصولات خود را به صورت آنلاین با بهترین قیمت تهیه کنند تاجایی که شرکت بوش بتواند با استفاده از فروشگاه انلاین بسیاری از قیمت های دور از ذهن و نامتقارن را از بازارهای فروش حذف کند و خریداران در سرتاسر کشور بتوانند محصولت این شرکت را با قیمت یکسان و مناسب تهیه نمایند. فروشگاه اینترنتی 20 بخر علاوه بر ارائه مستقیم لوازم خانگی این تاپ برند از نمایندگی بوش، با داشتن تیمی تخصصی مجموعه کاملی از مشخصات و ویژگی مدل های این برند را ارائه داده است که کیفیت بالای اطلاعات آن باعث شده این فروشگاه انلاین به مرجعی کامل از لوازم خانگی بوش تبدیل شود در صورتی که تمایل داشته باشید از این وب سایت دیدن نمایید کافیست بر رو فروشگاه اینترنتی 20 بخر کلیک کنید.

از مزیت‌های خرید انلاین صرفه جویی در وقت، هزینه های رفت ‌وآمد و امکان مقایسه آسان مدل و قیمت‌هاست اما نمی توان از مشکلات خرید اینترنتی که ندیدن کالا به غیر از عکس است چشم پوشی نمود به همین دلیل فروشگاه اینترنتی 20 بخر با جمع ‌آوری و ارائه برترین فیلم های محصولات در وب سایت خود تا جای زیادی این نکته قابل تأمل را حذف نموده است و افراد می توانند با مراجعه به وب سایت این نمایندگی، فیلم اکثریت محصولات را در اختیار داشته باشند و خرید از فروشگاه انلاین خود را هرچه با اطمینان نر انجام دهند، اما اگر تمایل داشته باشید که خرید خود را از یک فروشگاه فیزیکی انجام دهید می توانید با مراجعه به برگه نمایندگی بوشبه ادرس و تلفن تمام فروشگاه های سرتاسر کشور دسترسی داشته باشید و در صورت نیا می توانید از مشاورین این مجموعه نیز کمک بگیرید.

فروشگاه اینترنتی 20 بخر، نمایندگی رسمی بوش در ایران امکان ارائه بسیاری از خدمات تکمیلی همچون مشاوره تلفنی و کمک در خرید حضوری را در سراسر ایران برای شما مهیا ساخته است و با داشتن بلاگی باکیفیت بسیار بالا، راهنمای خرید، استفاده و بسیاری از اطلاعات لازم در انتخاب و خرید را در اختیار شما خواهد گذاشت. در ادامه با مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی 20 بخر همراه شما خواهیم بود و امیدواریم این فروشگاه انلاین به عنوان یک نمایندگی بوش رسمی همواره فعالیت خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت ادامه دهد و به نوبه خود بتواند تأثیر خود را بر قیمت لوازم خانگی بوشنگه بدارد.

مزیت‌های فروشگاه آنلاین 20 بخر:

·         خرید کالای اصل با گارانتی اصلی

·         خرید اینترنتی باقیمت واقعی کالا

·         داشتن تیم متخصص برای مشاوره خرید

·         تجربه‌ای متفاوت با مشاهده فیلم های محصولات

·         دریافت کالا به صورت مستقیم از نمایندگی بوش

·         امکان ثبت سفارش آسان و پرداخت درب منزل در بسیاری از مناطق

·         داشتن مجموعه کاملی از تصاویر، محتوا و مشخصات کامل محصولات

·         داشتن مجله ای حاوی آموزش، راهنمای خرید و انتخاب لوازم برقی بوش

·         ارائه آخرین اخبار، تخفیف‌ها و جشنواره‌های بوش در وب سایت و شبکه های اجتماعی فعال

معایب فروشگاه اینترنتی 20 بخر:

·         نداشتن اپلیکیشن معادل جهت نصب

·         نداشتن خدمات ویژه برای مشتریان خاص

·         عدم پیگیری مجدد به دلیل انبوه سفارشات پس از لغو پیش سفارش ثبت شده

 

منبع: magerta.ir

 

 

انواع ماشین لباسشویی بوش

admin بازدید : 61 شنبه 31 خرداد 1399 : 15:22 نظرات (0)

 

اگر قصد خرید بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش را دارید در اینجا می توانید با برنامه های شستشو و تکنولوژی های مختلف که تاثیر مستقیم بر روی قیمت ماشین لباسشویی بوش دارند آشنا شوید.

 

این مقاله توسط فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران گرد آوری شده است، ما در اینجا قصد داریم نگاهی داشته باشیم بر ماشین لباسشویی بوش که با توجه به کیفیت و قیمت بسیار مناسبی که دارد می تواند بهترین انتخاب برای هر خانواده ای محسوب شود اگر شما نیز قصد خرید این محصول را برای منزل خود دارید ما در اینجا سعی خواهیم داشت تا بتوانید بهترین مدل را بر اساس نیاز و بودجه ای که برای خرید آن در نظر گرفته اید بتوانید بهترین ماشین لباسشویی بوش را انتخاب کنید. همان طور که می دانید و این مسئله بر کسی پوشیده نیست شرکت بوش یکی از غول های صنعت کشور آلمان به شمار می رود که لوازم خانگی تنها قسمتی از تولیدات این کمپانی محسوب می شود که در این زمینه نیز شرکت بوش توانسته با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا با کیفیت ترین و کارآمد ترین محصولات را تولید کند و به جرئت می توان گفت که شرکت بوش در صنعت شستشو و نظافت یکی از پیشگامان و صاحبان تکنولوژی در این صنعت به شمار می رود بشمار می رود چراکه شرکت بوش همیشه توانسته با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا انقلابی در این صنعت به وجود آورد البته لازم به ذکر است که برندهایی مانند آ.ا.گ و میله نیز در این صنعت رقبای اصلی شرکت بوش محسوب می شوند اما دراین میان شرکت بوش نیز همیشه توانسته با تولید محصولاتی باکیفیت و داشتن قیمت بسیار مناسب نظر خریداران زیادی را به خود جلب کند و سهم بزرگی از یازار را به خود جلب کند تا جایی که امروزه به عنوان یکی از بهترین مارک های ماشین لباسشویی در دنیا شناخته می شود به همین جهت در اینجا قصد داریم نگاهی کوتاهی داشته باشیم بر این محصول شرکت بوش تا با این محصولات بیشتر آشنا شویم.

 

 

لیست قیمت یخچال و فریزر بوش

admin بازدید : 68 شنبه 31 خرداد 1399 : 15:22 نظرات (0)

 

لیست قیمت به روز شده یخچال و فریزر بوش موجود در بازار

به گزارش  بولتن نیوز، لیست قیمت به روز شده یخچال و فریزر بوش موجود در بازار

Bosch GSD36PI204-KSW36PI304 Refrigerator
یخچال فریزر دوقلو بوش مدل GSD36PI204-KSW36PI304 ۵,۶۵۰,۰۰۰
۲یخچال فریزر درب فرانسوی بوش KFN91PJ20N
۱۰,۵۸۰,۰۰۰
۳ Bosch KGW36XL30 Refrigerator
یخچال و فریزر بوش مدل KGW36XL30 ۳,۷۰۰,۰۰۰
۴ Bosch KSV36VW304 + GSN36VW304 Refrigerator
یخچال و فریزر بوش مدل KSV36VW304 + GSN36VW304 ۴,۰۰۰,۰۰۰
۵ Bosch KAG90AW204 Refrigerator
یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG90AW204 ۷,۹۲۰,۰۰۰
۶یخچال ساید بای ساید بوش KAD80A404 کره جنوبی
برند بوش مدل KAD80A404 ۹,۴۴۳,۰۰۰
۷ Bosch GSN36VL30G-KSV36VL30G Refrigerator
یخچال فریزر دوقلو بوش مدل GSN36VL30G-KSV36VL30G ۷,۱۰۰,۰۰۰
۸ Bosch GSN36VW30-KSV36VW30 Refrigerator
یخچال فریزر بوش GSN36VW30-KSV36VW30 ۷,۴۸۱,۰۰۰
۹ BOSCH KIS87AF304
یخچال فریزر بوش آلمان 2 درب توکار BOSCH KIS87AF304 ۵,۲۵۹,۰۰۰
۱۰دوقلو بوش مدل KSW36PI304-GSD36PI204
۹,۹۹۹,۰۰۰
۱۱ Bosch KAG90AI204 Refrigerator
یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI204 ۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۲ Bosch GSN36VB304-KSV36VB304 Refrigerator
یخچال فریزر دوقلو بوش مدل GSN36VB304-KSV36VB304 ۸,۴۰۰,۰۰۰
۱۳ BOSCH KGW36VL304 Refrigerator
فریزر بوش مدل KGW36VL304 ۳,۰۱۸,۰۰۰
۱۴دوقلو توکار بوش مدل KIR81AF30 – GIN81AC30
۱۴,۵۰۰,۰۰۰
۱۵ Bosch KAN60A40NE Refrigerator
یخچال فریزر بوش KAN60A40NE ۵,۴۹۰,۰۰۰
۱۶ Bosch KAD80A104 W Refrigerator
یخچال ساید بای ساید بوش KAD80A104 W کره جنوبی ۹,۰۳۰,۰۰۰
۱۷یخچال فریزر دوقلو بوش ۳۰۴ ( KSN 36 VW 304 /Gsn 36 VW 304 )
۷,۶۲۰,۰۰۰
۱۸ Bosch KSV36BI304 + GSN36BI304 Refrigerator
یخچال و فریزر بوش مدل KSV36BI304 + GSN36BI304 ۸,۴۵۰,۰۰۰
۱۹ Bosch KGD57PI204 Refrigerator
یخچال فریزر بوش مدل KGD57PI204 ۴,۷۷۰,۰۰۰
۲۰ Bosch KGN56AW204 Refrigerator
یخچال فریزر بوش مدل KGN56AW204 ۳,۹۵۵,۰۰۰
۲۱ Bosch KAG 90AW204 Refrigerator
یخچال و فریزر بوش مدل KAG 90AW204 ۸,۰۷۸,۰۰۰
۲۲ Bosch KSV36VB304 + GSN36VB304
یخچال و فریزر بوش مدل KSV36VB304 + GSN36VB304 ۶,۸۰۰,۰۰۰
۲۳ Bosch KDD74AW204 Refrigerator
یخچال فریزر بوش مدل KDD74AW204 ۴,۸۱۷,۰۰۰
۲۴یخچال فریزر بوش KDN46VL204
۲,۹۲۷,۰۰۰
۲۵ Bosch KAD 80A104 Refrigerator
یخچال و فریزر بوش مدل KAD 80A104 ۹,۲۹۰,۰۰۰
۲۶یخچال فریزر ساید بای ساید بوش KAG90AI20N
۶,۷۵۰,۰۰۰
۲۷ Bosch KSV36VI304 + GSN36VI304
یخچال و فریزر بوش مدل KSV36VI304 + GSN36VI304 ۷,۲۵۰,۰۰۰
۲۸ Bosch KGN56LB304 Refrigerator
یخچال فریزر بوش مدل KGN56LB304 ۵,۴۶۷,۰۰۰
۲۹ Bosch KGN56AI204 Refrigerator
یخچال فریزر بوش مدل KGN56AI204 ۴,۷۳۴,۰۰۰
۳۰ Bosch KDN46VL20U Refrigerator
یخچال فریزر بوش مدل KDN46VL20U ۳,۰۸۰,۰۰۰
۳۱ Bosch KDD74AL204 Refrigerator
یخچال فریزر بوش مدل KDD74AL204 ۴,۹۰۰,۰۰۰
۳۲ BOSCH KGN36NW304
فریزر بوش مدل KGN36NW304 ۲,۷۸۱,۰۰۰
۳۳ Bosch KGN 56AI20 M
یخچال فریزر بوش KGN56AI20M ۴,۱۹۱,۰۰۰
۳۴ Bosch GSN54AW304 Freezer
فریزر بوش مدل GSN54AW304 ۳,۲۹۰,۰۰۰
۳۵ Bosch KGD57PW204 Refrigerator
یخچال فریزر بوش مدل KGD57PW204 ۴,۸۱۱,۰۰۰
۳۶ Bosch KAN58A704 Refrigerator
یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAN58A704 ۶,۶۰۰,۰۰۰
۳۷ 36VW30
یخچال فریزر دوقلو بوش - 36WV30 ۶,۹۷۵,۰۰۰
۳۸یخچال فریزر بوش KGN56VW304
۴,۲۹۱,۰۰۰
۳۹ Bosch KGN76AI304
یخچال فریزر بوش Bosch KGN76AI304 ۵,۲۵۰,۰۰۰
۴۰ Bosch KGN 36NW30 Refrigerator
یخچال و فریزر بوش مدل KGN 36NW30 ۴,۱۰۰,۰۰۰
۴۱ Bosch KGN76AW304 Refrigerator
یخچال و فریزر بوش مدلKGN76AW304 ۵,۱۴۵,۰۰۰
۴۲ Bosch KGD57PI20M Refrigerator
یخچال فریزر بوش KGD57PI20M ۵,۵۶۹,۰۰۰
۴۳ Bosch KDD56VW204
فریزر بوش مدل KDD56VW204 ۳,۸۶۶,۰۰۰
۴۴ BOSCH KGN56AI304
فریزر بوش مدل KGN36XL304 ۳,۰۵۰,۰۰۰
۴۵ Bosch KAN58A104
ساید بوش مدل KAN58A104 ۷,۴۱۸,۰۰۰
۴۶ Bosch KDV58VW304
یخچال فریزر دو درب بوش مدل KDV58VW304 ۲,۵۳۷,۰۰۰
۴۷ Bosch KIL82AF304
یخچال فریزر بوش مدل KIL82AF304 ۴,۶۳۸,۰۰۰
۴۸ Bosch KGN86AI304
یخچال فریزر بوش Bosch KGN86AI304 ۵,۷۶۷,۰۰۰
۴۹ Bosch KDD 74AL204 Refrigerator
یخچال و فریزر بوش مدل KDD 74AL204 ۵,۵۴۳,۰۰۰
۵۰ Bosch KAN 60A40 NE Refrigerator
یخچال و فریزر بوش مدل KAN 60A40 NE ۷,۷۷۵,۰۰۰
۵۱ Bosch KAN58A104 Side By Side Refrigerator
یخچال و فریزر بوش مدل KAN58A104 ۸,۵۹۹,۰۰۰
۵۲ 36VL30
یخچال فریزر دوقلو بوش - 36VL30 ۷,۵۳۹,۰۰۰
۵۳ Bosch KGN56AW304
یخچال فریزر دو درب بوش مدل KGN56AW304 ۴,۴۴۱,۰۰۰
۵۴یخچال ساید بای ساید بوش KAN90VI204
۷,۵۵۸,۰۰۰
۵۵ Bosch KIV38X22 GB
یخچال فریزر توکار بوش Bosch KIV38X22 GB ۳,۳۰۰,۰۰۰
۵۶ Bosch KGN76AW304
یخچال فریزر بوش Bosch KGN76AW304 ۴,۸۴۵,۰۰۰
۵۷ Bosch KGN86AW304
یخچال فریزر بوش Bosch KGN86AW304 ۵,۴۷۵,۰۰۰
۵۸دوقلو بوش KSV36VB304/GSN36VB304
۷,۷۸۳,۰۰۰
۵۹ Bosch KAG 90AI20 N Refrigerator
یخچال و فریزر بوش مدل KAG 90AI20 N ۶,۹۵۳,۰۰۰
۶۰ Bosch Bottom Freezer KGN56V304
یخچال فریزر فریزر پایین بوش ( سفید ) مدل Bosch Bottom Freezer K ۵,۱۰۲,۰۰۰
۶۱ Bosch KAG90AI204 By Side Refrigerator
یخچال و فریزر بوش مدل KAG90AI204 ۹,۶۳۹,۰۰۰
۶۲ Bosch KGN57P75NE Refrigerator
یخچال فریزر بوش KGN57P75NE ۴,۴۶۰,۰۰۰
۶۳ Bosch GSV24VW304
فریزر بوش مدل GSV24VW304 ۲,۹۰۴,۰۰۰
۶۴ BOSCH KDD56PI304
فریزر بوش مدل KDD56PI304 ۴,۳۴۰,۰۰۰
۶۵ Bosch KDD56VL204 Refrigerator
یخچال فریزر بوش KDD56VL204 ۳,۹۴۰,۰۰۰
۶۶ Bosch KGN56VL304
یخچال فریزر دو درب بوش مدل KGN56VL304 ۴,۴۳۹,۰۰۰
۶۷یخچال ساید بای ساید بوش KAN56V404
۶,۱۰۰,۰۰۰
۶۸یخچال فریزر بوش KDN53NW204
۳,۲۱۴,۰۰۰
۶۹یخچال فریزر فریزر بوش مدل BOSCH Bottom Freezer K
۵,۴۴۸,۰۰۰
۷۰یخچال فریزر ساید بای ساید بوش KAN58A50NE
۱۱,۰۵۰,۰۰۰
۷۱یخچال فریزر بوش KGN57NW204
۳,۶۸۷,۰۰۰
۷۲ Bosch GSN58EW40 Freezer
فریزر بوش مدل GSN58EW40 ۵,۴۵۰,۰۰۰
۷۳ BOSCH KGN36XL304 NoFrost Bottom Freezer Refrigerator
یخچال پایین فریزر بوش مدل 36 ایکس ال 304 ۳,۴۹۳,۰۰۰
۷۴یخچال فریزر بوش مدل - KSN36VL30G-GSN36VL30G
۸,۵۵۲,۰۰۰
۷۵ BOSCH Bottom Freezer KGD57P204
یخچال فریزر فریزر پایین بوش ( استیل ) مدل BOSCH Bottom Freezer ۵,۳۴۰,۰۰۰
۷۶ Bosch KAN58A704 Side By Side Refrigerator
یخچال و فریزر بوش مدل KAN58A704 ۷,۹۸۷,۰۰۰
۷۷یخچال زیر کابینتی KUR15A65NE
۲,۸۹۹,۰۰۰
۷۸ Bosch Bottom KGN56V304
یخچال فریزر فریزر پایین بوش ( استیل ضد لک ) مدل Bosch Bottom Fr ۵,۳۸۱,۰۰۰
۷۹ BOSCH Side-by-Side
یخچال فریزر ساید بای ساید بوش ۹,۱۸۰,۰۰۰

شما می توانید برای اطلاع از قیمت یخچال فریزر بوش، ساید بای ساید و انواع یخچال توکار به فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران مراجعه نمایید در ضمن شما می توانید لوازم خانگی بوش را به صورت مستقیم از نمایندگی بوش تهیه نمایید و یا با دریافت مشاوره و دریافت آدرس و تلفن نزدیک ترین فروشگاه خرید خود را به صورت فیزیکی انجام دهید.

منبع: بولتن

 

 

تعداد صفحات : 20

تبلیغات
مشرقی ها
فیلم بام
فیلمو
معرفی برند دلونگی
مهتاب فیلم
نقد فیلم و سریال
نقد بازی های کامپیوتری
مجله هوش و یادگیری
هوش مصنوعی
اینترنت اشیا
ارز دیجیتال
تلویزیون سامسونگ
تلویزیون ال جی
سینما خانگی
گوشی آیفون
شیائومی
هندزفری و هدفون
اسپیکر اورجینال
دیجی بروز
گوشی موبایل سامسونگ
گوشی موبایل هواوی
کالامالز
قیمت یاب
خرید شارژر
بازی اندروید
آهنگ جدید
میثم ابراهیمی
ترفند سیتی
راهکارهایی برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام
آیا خرید فالوور اینستاگرام تاثیری بر فروش دارد؟
راهنمای افزایش فالوور اینستاگرام
استراتژی‌هایی برای افزایش فالوور در اینستاگرام
مزایای خرید ممبر واقعی تلگرام برای کسب و کارها
تاثیر خرید لایک اینستاگرام بر افزایش فالوور و رشد کسب و کار
۶ راهکار برای افزایش فالوور اینستاگرام به صورت سریع
با افزایش فالوور ایرانی و واقعی به درآمد میلیونی برسید
روش مختلف خرید ممبر ارزان تلگرام
بهترین سایت خرید فالوور ارزان با 5 هزار تومن
خرید فالوور ارزان اینستاگرام و نقش آن در رونق کسب و کار
چگونه با خرید ممبر کانال تلگرام با یک تیر چند نشان بزنیم؟
راهنمای خرید فالوور اینستاگرام
آیا برای پیج اینستاگرام فالوور بخریم؟
مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی
سرمایه گذاری در ترکیه
۶ روش سریع برای افزایش تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرام
از روش خرید فالوور ارزان چه می دانید؟
خرید فالوور اینستاگرام از فالوور بند
دانلود رمان عاشقانه و جذاب
درب
حفاظ
رپرتاژ آگهی
Advertorial
پلان ساختمان دو طبقه ویلایی
پلان ویلایی دو طبقه
نقشه ویلایی دو طبقه
امیرحسین نظری
خرید سوغات کرمان
گهواره سنتی ننو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • اخبار کرج
  • بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ
  • موزیکدل
  • انواع دسرهای مجلسی
  • لینکسازی خارجی
  • طراحی سایت کرمان
  • باران چت
  • خرید اینترنتی در اردبیل
  • خرید بک لینک قوی
  • سه خرید+یک خرید رایگان
  • خرید گیفت کارت اپل 2 دلاری
  • جوجه مرغ و خروس رسمی
  • دانلود فیلم سینمایی خارجی عاشقانه
  • تازه های تکنولوژی
  • محصولات شبکه
  • راهنمای خرید مودم
  • فروشگاه پروژه
  • تیم تولید محتوا
  • سایت تایم
  • خرید پلاس 14 روزه
  • کرکره برقی
  • قیمت کرکره برقی
  • خرید فالوور واقعی
  • خرید ادکلن اصل
  • طراحی سایت
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • ماشین اصلاح وال
  • طراحی سایت واکنش گرا
  • طراحی سایت شرکتی شیراز
  • ماشیم اصلاح سر ارزان
  • طراحی سایت ریسپانسیو
  • پشتیبانی مادام العمر طراحی سایت
  • پشتیبانی طراحی سایت
  • آتلیه نوزاد
  • آتلیه کودک
  • امنیت طراحی سایت فروشگاهی
  • امنیت طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت شرکتی مشاوران املاک
  • آتلیه بارداری
  • طراحی سایت شرکتی دانش بنیان
  • طراحی سایت فروشگاهی پوشاک زنان
  • سایت عروسی
  • طراحی سایت شرکتی دندانپزشکی
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت آژانس مسافرتی
  • طراحی سایت شرکتی آژانس هواپیمایی
  • طراحی سایت فروشگاهی پوشاک مردان
  • مزیت طراحی سایت
  • دانلود آهنگ جدید
  • قیمت طراحی وب سایت
  • قیمت طراحی سایت
  • طراحی سایت شرکتی
  • مطالب خواندنی طراحی سایت
  • فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • بهبود سئو سایت
  • سفارش طراحی سایت حرفه ای
  • کتاب در مورد قانون مالیات
  • گلزاروب
  • طراحی سایت حرفه ای
  • خرید فالوور ارزان و با کیفیت
  • شرکت خدمات سئو گلزاروب
  • طراحی سایت شرکتی
  • آپلود عکس
  • شرکت طراحی سایت گلزاروب
  • طراحی لوگو
  • شرکت گلزاروب
  • خرید
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • سئو سایت
  • تعمیر درب اتوماتیک
  • گلزاروب
  • استراتژی سئو سایت
  • بهبود سئو
  • ریمل بل
  • خدمات سئو سایت
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی وب سایت
  • ریمل کلینیک
  • آموزش طراحی سایت
  • طراحی سایت
  • ریمل دبورا
  • ریمل بیو
  • طراحی سایت ارزان
  • سفارش طراحی سایت
  • معرفی بهترین ریمل های ارزان
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت شرکتی
  • برند های لوازم آرایشی
  • سئو سایت
  • طراحی سایت
  • دانلود مقاله بیس پایان نامه
  • خرید ممبر تلگرام ارزان
  • پشتیبانی سایت وردپرسی
  • سامانه مزایدات خودرو
  • خرید ممبر تلگرام
  • خرید فالوور اینستاگرام
  • آزمون تندخوانی
  • طراحی سایت
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 196
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 625
  • بازدید سال : 4,756
  • بازدید کلی : 33,652